Medlemstelefon

Medlemstelefonen er et tilbud til dig, hvor du helt anonymt kan få en snak med UlykkesPatientForeningens frivillige kontaktpersoner, der selv er pårørende eller har en skade efter sygdom eller en ulykke.

Har du brug for at tale med en, der selv har et indgående kendskab til det at leve med følgerne efter alvorlig ulykke eller sygdom, er UlykkesPatientForeningens frivillige kontaktpersoner klar til at tale med dig.

Det kan være, du har brug for, at der er en, som vil lægge øre til dine frustrationer, måske vil du høre om andres erfaringer eller du har brug for at vende et emne som for eksempel arbejde, familie eller fritidsliv.

Vores frivillige kontaktpersoner er ikke professionelle, og nogle gange vil de derfor henvise dig til nogle af vores professionelle rådgivningstilbud.

Tilbud til medlemmer

Alle medlemmer, der har brug for at tale med en, som har kendskab til at leve med følgerne efter alvorlig ulykke eller sygdom, er velkomne til at ringe til de frivillige kontaktpersoner.

Selvom du tilhører en anden målgruppe, er du også meget velkommen til at gøre brug af medlemstelefonen.  

Særlige forhold

Du kontakter de frivillige kontaktpersoner på deres private telefonnummer. Det er derfor ikke sikkert, at de altid tager telefonen. Det kan også være et familiemedlem, der besvarer telefonen, og du må bede om at tale med kontaktpersonen.

Hvis din opringning kommer på et ubelejligt tidspunkt, kan det være, at du bliver bedt om at ringe igen på et andet tidspunkt, eller kontaktpersonen tilbyder at ringe tilbage senere.

Dette skal ikke afholde dig fra at ringe. Alle de frivillige kontaktpersoner glæder sig til at tale med dig.

Se hvem du kan ringe til