Fondssekretær på deltid

Er systematik, grundighed og overblik nøgleord, der beskriver dig? Har du erfaring med at skrive, administrere flere sager på én gang og få ting fra hånden? Så er du måske vores nye fondssekretær.

Vi har desværre oplevet tekniske problemer med vores hjemmeside i perioden fra den 4. december – 12. december 2018. Har du indsendt din ansøgning i den periode, er det derfor ikke sikkert, vi har modtaget den. Du må derfor meget gerne genfremsende din ansøgning eller kontakte os for at være sikker på, den er nået frem.

Vi beklager ulejligheden!

Opgaver

Som fondssekretær vil du få en central rolle i vores samlede fundraising. Dine primære opgaver vil bestå i:

  • At matche vores projekter med relevante fonde
  • At udsende ansøgninger til 30-40 fonde på månedlig basis
  • At ajourføre vores database og systematisere vores indsats
  • At sende takkebreve og følge op på bevillinger
  • At udarbejde nye skriftlige ansøgninger og tilpasse skabeloner

Alt afhængig af din profil vil der også være mulighed for yderligere skrivearbejde.

Om dig

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med arbejdet som sekretær
  • Er grundig og systematisk i dit arbejde
  • Er servicemindet, har drive og er frisk på udfordringer
  • Er en habil skriftlig formidler og har en god forståelse for skriftsprog
  • Er pålidelig og ansvarsbevidst

Tiltrædelse er d. 1. marts 2019 – eller hurtigst muligt. Stillingen er på 10-12 timer om ugen og er placeret i Rødovre. 

Om os

UlykkesPatientForeningen er sat i verden for at forbedre vilkårene og hjælpe mennesker, der er kommet alvorligt til skade efter en ulykke. I UlykkesPatientForeningen kan den enkelte ulykkespatient og de pårørende finde støtte til at få hverdagen til at fungere så godt som muligt igen. Vi har en række eksperter med stor erfaring i at give råd og vejledning til mennesker, der har været ude for en ulykke. Det er bl.a. disse aktiviteter, du skal være med til at samle midler ind til.

UlykkesPatientForeningen driver sammen med PolioForeningen Specialhospitalet for Polio- og Ulykkespatienter og HandicapBilistCentret.

Ansøgning

Ansøgningen skal være os i hænde senest den 3. januar 2019 kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i starten af januar 2019.

Du er velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Maria Christensen alle hverdage på tlf. 3673 9024 for at høre nærmere om stillingen. 

Du bedes uploade din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter på linket nedenfor:

Ansøg stillingen