Projektmedarbejder til digitale indsatser

Kan du drive udviklingen af vores medlemstilbud online? Så er det måske dig, vi mangler til vores team.

I UlykkesPatientForeningen er udvikling i højsædet på alle niveauer af organisationen. Det gælder både vores 110 ansatte og flere hundrede frivillige, men også i vores indsats over for de flere end 100.000 danskere, der har brug for hjælp og støtte i livet efter en ulykke.

Gennem det senere år har vi omlagt flere af vores medlemstilbud til online platforme. Vi søger nu en projektmedarbejder med stærke digitale kompetencer og flair for samarbejde med frivillige, der kan være med til at løfte området.

Om stillingen

Som projektmedarbejder til vores digitale indsatser har du ansvar for at støtte vores ansatte og frivillige i forhold til implementeringen af de nye digitale medlemstilbud. Det drejer sig om udviklingen og afprøvningen af online træningstilbud for mennesker med følger efter en ulykke live på Facebook eller på mindre lukkede hold på Teams. Derudover teknisk afvikling af en lang række webinarer i Zoom webinar.

Dine primære opgaver vil være:

  • Planlægning af online træningsforløb med frivillige og trænere rundt omkring i landet
  • Support til trænere rundt omkring i landet i brugen af Teams
  • Support til trænere i forhold til live træningssessioner på Facebook
  • Teknisk opsætning og afvikling af webinarer i Zoom webinar

Kvalifikationer

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde på forskellige digitale platforme – herunder Zoom, Teams og Facebook. Det afgørende er dog, at du er engageret og brænder for at tage ansvar for udviklingen af området, men også at du trives med og er dygtig til at samarbejde med frivillige og medarbejdere på området.

Vi lægger vægt på at du:

  • Har stor interesse for online formidling
  • Vil biddrage til at udvikle online medlemstilbud
  • Kan yde kvalificeret support til frivillige og medarbejdere
  • Arbejder systematisk
  • Kan have mange bolde i luften på samme tid og stadig holde overblik

Om os

Du bliver en del af en organisation, som har dygtige og topengagerede ansatte på alle niveauer. Vi har blik for, at det både skal være sjovt og udfordrende at gå på arbejde. Arbejdet med de digitale indsatser kalder på stor fleksibilitet, selvstændighed og omstillingsparathed. Du vil få stillet udstyr til rådighed, så du kan arbejde hjemmefra, og vi tilbyder stor indflydelse på arbejdsplanlægningen. Vi lægger vægt på at have et godt og uformelt arbejdsmiljø med gode muligheder for videre udvikling og efteruddannelse.

Stillingen hører under Medlems- og kommunikationsafdelingen, hvor du får et tæt samarbejde med kommunikations- og projektteam. Ligeledes vil du have tæt samarbejde med vores it-ansvarlige, sundhedsfaglige medarbejdere inden og uden for huset samt vores frivillige.

Ansøgning og ansættelse

Stillingen er tidsbegrænset til og med 31. december 2021, normeret til 37 timer og ønskes besat senest den 1. december 2020 eller snarest derefter. Ansøgningsfrist er den 22. november. Samtale afholdes i uge 48.

Yderligere oplysninger: Projektchef Mette Lundstrøm, mlj@ulykkespatient.dk eller tlf.: 22982983.

Du bedes uploade din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter her