Få hjælp på vores IT-linje

Har du problemer med at bruge de computerprogrammer, som foreningens medlemstilbud og frivilligaktiviteter benytter sig af? Så kan du hente hjælpe hos vores hold af IT-frivillige.

UlykkesPatientForeningen har en ny IT-linje, hvor du som medlem kan få hjælp til computerprogrammer, der er tilknyttet foreningens online medlemstilbud.

Ring til vores IT-linje

Du kan kontakte UlykkesPatientForeningens IT-linje på tlf.: 36 73 20 03

Aktuelle åbningstider

  • Tirsdag 10-12.00
  • Onsdag: 16-18.00

De aktuelle åbningstider opdateres løbende.

Hvad kan de IT-frivillige hjælpe med?

  • Outlook 365 sikker mail (som alle frivillige i foreningen bruger)
  • Microsoft Teams

Hvis den frivillige på linjen ikke kan hjælpe dig, vil hun eller han forsøge at finde en anden frivillig til at hjælpe dig. Du er også velkommen til at spørge om hjælp til andre IT-relaterede udfordringer end nævnt ovenfor, hvis du har et behov - måske du er heldig, og den IT-frivillige kan hjælpe. 

Del din skærm med din frivillige ved hjælp af Teamviewer

For at hjælpe dig bedst muligt vil de frivillige nogle gange spørge, om de må se din computerskærm. Det kan man gøre gennem et program, som hedder Teamviewer. Via Teamviewer får den frivillige mulighed for at se, hvad der sker på din skærm, hvilket ofte gør det nemmere at løse problemet. 

Hvis den frivillige skal have adgang til din skærm, skal du downloade Teamviewer. Det gør du ved at følge dette link: https://get.teamviewer.com/itfrivillige

Derefter vil den IT-frivillige guide dig.